Youngmotherr benimde bebeğim de iki hafta gelişim geriliği var, kilo alması için ne yemem gerekiyorsa hepsini yiyorum ama az kilo alıyor
İlk öğrendiğimde çok üzülmüştüm ama şimdi sağlıklı olsun yeter diyorum. Doğduktan sonra anne sütü ile çok daha güzel beslenirler inşallah,.kendinizi üzüp strese sokmayın bebeklerimiz her şeyi hissediyor 🤗