Yrgnnnnnn gebelikte genetik şekerin ortaya çıktıysa ayrı sıkıntı gebelik şekeriyse ayrı sıkıntı. Gebelik şekerini bilmiyorum ama benim genetik şekerim çıktı. Çok kilo da almıştım. Doktorlar insülin iğnesi verdi ama bi doktor dediki hayır ilaçla dengeleyeceğiz. İlaca başladım kilo verdim ve geçti. Bedenimi aç bıraktım çok fazla. Sonra bir kere ameliyat oldum şeker komasına girdim. Yine şekerim çıktı yine aynı teknikle normale düşürdüm. İkinci gebeliğim ve sorun yaşamadım şükürler olsun.