Emos1 Kızlar yaklaşık 2 buçuk saattir adet ağrısına benzer sancım var . Hiç bitmiyor hafif ilerleyip birden şiddetleniyor . 39+1 im . Dayanaılmıcak bi ağrı değil ondan dolayı hastaneye gitsem mi bilemedim
Aylinsevim Emos1 düzenli deilse ariniz yalancı sancılardir normal sancıya Aten isteseniz dayanmazsiniz gittikçe artar ağrı geçmez
Nurcetin1 Aylinsevim ya ben anlayamadım bir türlü nişanımda geldi ara arada akmaya devam ediyor kan akıntı şeklinde sancılarım var oluyor makattan belime kadar vuruyor nefes kesiyor bir dk falan da sürüyor dk tutuyorum uyuşuyor gibi ayağa kalkıyorum veya oturuyorum bir sancı gelmiyor ritmik olarak anlamadım
Esraguzel Nurcetin1 ılık suyla bir duş alın ağrınız geçmezse sancı olabilir.Bence doktora gidin aklınızda şüphe kalmaz en azından
Aylinsevim Nurcetin1 doğum sancısı düzenli olur canım her 10 dk bir vurur bu süre gittikçe azalır birde zaten doğum sancısı yalancı sancıdan daha siddetli dir aşağıya aşağıya vurur doğum sancısı zaten hissedersin bebegin sana uyarı verir baskı uygulayarak geliyorum der o uyariyi anlarsn
kuzucukyolda Nurcetin1 bendede aynı şekilde 38 haftalığım ama nişan bişey gelmedi sizde varmı bi gelişme
Nurcetin1 Aylinsevim uzanıyorum dklar uyuyor 10 dk bir bir dk sancı oluyor makatan belime vuruyor ayağa kalkıyorum dk uyuşmuyor
cokkasmabeabi Nurcetin1 ben yalancı diye çektiğim adet sancilarimla doğum yaptım. O yüzden yalancı sancı diye bir şeye inanmıyorum 🥴
Nurcetin1 cokkasmabeabi haklısın herkesim doğumu farklı ilerliyor çektiğim bu sancının yalancı olduğunu bende sanmıyorum ama doktorlar ritmik olması lazım diyor allahu alem
TuqbaArslan cokkasmabeabi ah bende sancı çekmeden hafif bacak ağrısıyla acilmam olduğunu öğrendim.bu 2 . Hamileligim sancı nedir kasılma nedir bilmiyorum. Hepsini suni sanci ile yaşayıp devamında epiduralle onlarda yok oldu 🤭🤭
cokkasmabeabi Nurcetin1 benim hiç düzenli gelmedi 4 cmle yatışım yapıldı akşam, gece uyudum ettim vs sabah suyumu patlattılar yarım saatte doğurdum