Bebisannneessi Nerdeyse bir haftadır geçmedi tamamen sıvı şeklinde, ve bazen dayanılmaz karın ağrım oluyor, dikkat ediyorum bebeğin hareketleri normal ama ishal tehlikeli mi doktora gitmeli miyim
1prensesannesi_ Bebisannneessi evet tehlikeli canım bnde de var ishal Allah korusun bebeğinizin suyu falan biter hemen doktora gidin ilaç vericektir size bana ilaç verdi şuan biraz daha iyiyim bnimki 1 ay sürmüştü ama bebeğimin suyu gayet iyi aksatmadan doktora git derim ☺️ geçmiş olsun 🥺
Mutlulukkk Anneyimbennanne Bebisannneessi en basta icinizin rahat olmasi acisindan tabiki doktora gorunun isterseniz. Ama ishal sebebine de bakmak lazm diye dsuunuyorumm. 1) yaz ayindayiz terledigimiz icin ve camlar,klima şu bu acik oldugu icin usutuyor olabiliriz farknda olmadan. Cereyanda kaldgmz icin de yani. 2) karpuz,kavun yiyoruz kiraz yiyoruz vb bunlar da ishal yapan seyler. 3) bol su iciyoruz. Bunlarn hepsi toplaninca ishal olablme ihtimalmz artiyor 😂 gecenlerde 2-3 gun ustuste olmstum bende ama snra gecti ve bunlara yordum cnku bseym yoktu hamd olsun. Snra kontrollere de gttm ve suyumda da bsy yoktu. Ama tabi yine de mikrop kapma olasiligi vs icinizin rhat olmasi icin doktora gorunun isterseniz 🌼 gecms olsunnnnn
Anneyimbennanne 1prensesannesi_ Gercektn mi ishal bebeğin suyuyla alakalı mi ? Ben 38. Haftadayim çok sık yok ama her sabah uyandgmda kesin karın ağrısı yasyrm afedersnz ishal seklinde. Ama hiç öyle dusünmemistim ,🙄
1prensesannesi_ Anneyimbennanne evet ishal çok tehlikelidir bı an önce doktora gidin ilk önce ultrasona alırlar sizi bebeğe bakmak için ben gittiğimde hemen ultrasonla baktılar hem sizde su kaybediyorsunuz bolca su için doktora gitmeden ama en azından yarın acile falan gidin bolca da şu içmeyi ihmal etmeyin
Aylinsevim Anneyimbennanne 38 ci haftadaysaniz eğer ishal durumu çok yoksa korkma vücudun doğuma hazırlanıyor bagirsaklar bosalma yapıyor 39 dayım aynı durum bendede var