Kızlae iyi geceler bilenler beni aydınlatabilir mi bugün tam 24 haftalık olduk ve karnımın içinde böyle yırtılma gibi bir şeyler hissediyorum iğne batar gibi göbeğimin biraz daha üst tarafında iğne batar hissi sizce neden ? Yoksa iç karnım mı yırtılıyor yoksa başka bir sebebi var mı ?