Arkadaşlar sabah 10 da çatı muayenesi olduktan sonra öğlenden beri belimin alt kısmı ve karnımın alt kısmında şiddetli sancı çekiyorum hiç böyle sancı çekmemiştim doktor uyardığını artık doğum sancılarımın geleceğini söyledi ama nişan ve suyum gelmedi ilk gebeliğim ne yapmam gerekiyor tecrübeli olanlar yazabilir mi? Lütfen adıma dua eder misiniz Allah razı olsun şimdiden 🙏