Semtin kıyamam bebişe.allah bağışlasın öncelikle.benimde bugün 6. Günüm doğum yapalı.ilk gün benim de sütün gelmedi ama ısrarla emzirdim boşta çekse emdi hem memeye alıştı hem bana hemde sütümün gelmesini sağladı.emzirdikten hemen sonra mama verdim.öylece uyudu.ertesi gün az az gelmeye başladı sütüm.duş alıp masaj yapınca göğüslere iyice açıldı.ama sütünüz gelmiyor diye emzirmeden mama vermeyin bence önce emsin boşta olsa sonra mama takviyesi verirsiniz yavaş yavaş açılır sütünüz inşalalh