Yeliz-blgn93 İlk bebeğimde kızılcık pekmezi ile iyileştirebildim. Çok uzun sürmüştü yaralarım, pek çok yol, krem denemiştim. Lansinoh bana mısın dememişti. 2.bebeğimde bebek emdikçe onun tükürüğü ile iyileşti. 3.de yine yara oldu, bu sefer lansinoh’u sürüp gümüş kapak takıyorum. Bu da işe yarıyor gerçekten. Nette tahinin yağı da seçenek olarak yazıyor, onu denemedim ama ayva çekirdeği tam bir felaketti, kurutmuştu. Zaten bu mevsimde yok.