Kader_pinar Merhaba tahmini olarak 6 hafta hamileyim daha hastaneye gitmedim test yaptırdım pozitif çıktı ama hiç bir belirti yok kusma halsizlik vs neden acaba
Bahar_kocak Kader_pinar öncelikle hayırlı olsun herkesin yapısı farklı olduğu için hamilelikleri de farklidir bende ilk haftalarimda kusma bulantı yaşamadım ortalarında yaşadım sadece hafif adet olurcasina kasiklarda ağrı ve akıntım oluyordu sürekli kontrol ediyordum hatta kendimi korkudan 🙄🙄
Bedosss Kader_pinar bende 31. Haftadayım hiç kusma halsizlik yasamadım sadece 18/19. Haftadan itibaren miğde yanmalarım var tabi o hala var ama 18/19. Haftaya kadar belirti hiç yoktu
Masal-10 Kader_pinar 15.haftaya girdim benimde hala yok :) mide bulantım olmadı hiç kusmadım aşermedim öyle yaşıyorum 😂
Snmlsn Benim de belirtilerim 8. Haftada filan çıkmıştı. Yani uyku hali yavaş yavaş başlamıştı ama öyle başka bir belirti filan çok yaşamadım meme ucum sivilcelenmişti. Normal yani🥰