35+6 haftalığım doktorum bebek doğum pozisyonunda tahminimce bu 10 yada 15 günde gelir demişti iki gün önce
Bu akşamdan itibaren de aşırı sancım var belim sırtım karnım sızlıyor ağrıdan arada vajinamada vuruyor
Düşünün zor nefes alıyorum veriyorum ilk gebeliğim
Nişâne su gibi bişi de yok
Dayanılmaz bir acı olup olup diniyor her yarım saate bir işte
Sizce doğum mu yapacağım yoksa normal mi böyle şeyler 😭 çok da korkuyorum