Hiç korkmayın Rabbim öyle bir yardım ediyorki.Ağrı çekiyorsunuz illaki çünkü bebekte kendini zorluyor çıkmak için.Tek diyeceğim ıkınma isteğiniz geldiğin de ıkının.Rabbim o ağrıların içinde bile dinlendiriyor 3-4 dk bir ağrı kesiliyor.Bir uyku halı çöküyor.Uyuyayimda geçsin diyorsunuz🙈 O esnada derin derin nefes alın.Sonra tekrar bebek zorluyor kendini size ıkınma isteği geliyor o zaman ıkının tüm gücünüzle.Eğer böyle yaparsanız yırtıklarınızda az olur..Rabbim yardımcıniz olsun hiç korkmayın gerçekten mucize bir şey doğum.Bebek doğunca sizde yeniden doğuyorsunuz o kadar rahatlıyorsunuz ki bu hissi doğunca anlarsınız.. Allahım sağlıklı sıhhatli şekilde kucağınıza almayı nasip etsin..💕