1fatooss geçmiş olsun canm. Bende aynı şeyleri yaşadım.. Yaklaşık 5ay önce bende karnımda bebeğimi kaybettim. Kalbi atmadı.. Smdi bende hamileyim 5haftalik..bnmde kasik ağrılarım var.. Umarım bizde tüm isteyenlerde bebegimize sağlıkla kavuşuruz. Hayırlı bir şekilde..