Ozlem1661 Hanımlar yenidoğan bebek bezi tercihiniz nedir yavaştan eksikleri almaya başlayayım dedim sanırım bezden başlamak mantıklı fiyatlar hep yukarı gidiyor malum
Bir_tirtilannesi Ozlem1661 Ben bimin bezini kullanıyorum çokta memnunum jenny Will bezin ismi ne pişik yaptı ne sızdırma 1 aylık oldu kızım çok memnunum bezden fiyat olarakta gayet iyi
Nesli-han55 Ben sleepy tercih ettim canım hepsi burada da çok güzel indirim vardı ordan aldım sende takip edebilirsin güzel kampanyalar oluyor
Ahuevren06 Ben prima aldım ama çok arttı fiyatları ya. Önlem diye bir marka varmış kullanan memnun kalan var mı prima muadili diyorlar?
Ozlem1661 Evet iki kızımı prima ile büyüttüm ama bunda almayı düşünmüyorum gereksiz pahalı sleepy e baktım evet ama karar veremedim bir sürü yeni. Bez markası çıkmış 10 sene sonra bebiş gelince şaşırdım hangisini alacağımı