Merhaba kızlar 39+3 haftalık gebeyim ikinci gebeliğim ilk kızımda yaşamadım hiç böyle birşey ama bu gebelikte yaklaşık 2 aydır hemoroid sıkıntım var doktora gittim kremler verdi ama iyileşme olmaz dedi doğum olana kadar. Ve doğum yaparken daha zor olacak dedi ikininca çatlamalar olur dedi ve korktum sezeryan da istemiyorum ameliyat oda sonuçta. Bunu yaşayan var mı hemoroid olup normal doğum yapan lütfen dönün 😏😪