Tamam canım bende tüp bebek tedavisi gördüm ancak transfere gideceğimiz ay histereskopi yapıldı ve arkasından ben hamile kaldım kendiliğinden... bu değerlerim kaç oldu hiçbir zaman öğrenemedim çünkü özelde tedavi görüyordum doktoruma ve merkeze çok güveniyordum ve o ne dediyse ona inandım.... sana tavsiyem çok didiklememen doktoruna güvenmen ve kendini serbest bırakman.... bende 2sene boyunca tahlillrimi kendim okudum baktım araştırdım... seni çok iyi anlıyorum ama bir yola girmişsin artık.... hiç beklenmeyen bir zamanda doğal yoldan hamile kalmam mucizeydi emin ol... ama hep inandım artık ya olacak ya olacak dedim o kadar rahat ve emindimki olacağından... Lütfen kendini kasma sonuçlarına takılma..... ben hamileymişim meğersem doktoruma gittim ve gelmişken gel ultrasınla bakalım bir demişti ve bu ay yumurtan bile oluşmamış demişti düşün😁 oysa bebeğim benimleymiş..♡ doktorum bana sende çikolata kisti kaynıyor tek tüpünde tıkalı 2 senedirde bebeğin olmamış tüp bebekten başka çaremiz yok aşılama zaman kaybı olur demişti... ben normal yoldan hamile kaldım... ♡ Allah ol diyor ve oluyor... buna inan lütfen örnekleri.çok dilerim en kısa zamanda mucizen senide bulur ♡♡♡♡