Smsmzmz Selam kızlar 36+3 olduk siz kaç oldunuz bakalım durumlar nasıl doğum şeklinize karar verdiniz mi şu sıcaklardan doğursakta kurtulsak 🥲😍
Youngmotherr Smsmzmz 36+4 3 gün ya da 10 gün sonra doğum 🫶🏻 Bebişim kanala girmiş bile sadece suyumun gelmesi kaldı
Deniz48 Smsmzmz sıcak havalardan dolayı inanılmaz zorlu.oldugum yerde ter boşaltıyorum. doğum şeklim şuan normal doğum görünüyor.eğer bir aksilik cıkmazsa dilerim de öyle olur.2.doğumum okacak.3.5 yaşında bir kızımız var.herkese hayırlı ve sağlıklı dogumlar diliyorum.
2prensesannesi50 Smsmzmz 37+5 ilk doğumum normaldi buda normal olcak insallah🌺bebek dönmüs ama henüz kanalda degil sıcaklarda bu sancilar hamilelik hic cekilmiyor heleki bi cocugun daha varsa hic rahat gecmiyor😂
karperisi 36+2 olduk. Normal doğum bekliyoruz bu sabah sarı sümük gibi akıntım oldu nişan mu bilmiyorum. Sancılarım var ama düzenli değil
Smsmzmz 2prensesannesi50 ay hiç sorma hem sıcak hemde bı tane de yaramaz oğlum var 2 yaşında 😅 bide canım bişe sorcam bu bebişin döndüğünü nasıl anlıyoruz ya benim göğüsümun altında toplu şekilde duruyor bir aydır karnımın altı bildiğin bomboş boşluk ilk hamileliğimde de öyleydi suni ile doğum yaptım 🤔
Kelebekcim Smsmzmz 37+3 olduk doğum nasıl olacak bilmiyorum ağrımda yok hafif ağrılar oluyor sadece normal doğum istiyorum ama
Giz15 36+4 olduk ağrı sancı yok normal istiyorum yürüyüş hurma vs yapıyorum ama gelecek gibi değil bir an önce olsunda istiyorum kafalar karışık 🥴
Smsmzmz Giz15 ay kız hiç sorma hem sıcak hem insan doğumum nasıl olcak diye düşünüyor psikoloji tavan
2prensesannesi50 Smsmzmz benmde ayni 2 yasini 3 ay gecmis bebem var bide agirlastikca hic cekilmiyolar valla😂 Döndüğünü doktora sordum 2 gün önce o söyledi yoksa bende daha donmemistir diye dusunuyodum benimkide baya toplaniyor sertlesiyor buyuk ihtimal poposu falan diye dusunuyorum boşluk bndede oluştu. Kanala girmemiş ama yalanci sancilarm sık olmaya başladi sizdede varmi yalanci sancilar ilkinde böyle seyler yasamamistim hiç🌺
Smsmzmz 2prensesannesi50 aynen valla canım bazen böyle belimde batma yanma oluyo aniden vajinada batma bıçak saplanma hissi oluyo ilkinde hiçbir şey yoktu paşa paşa aldık sunuyu😅
Serenay1 2prensesannesi50 merhaba benimde 2 yaş 2 aylık bir kızım var ve şuan 34+3 oğlum olacak aynı şekilde benimde kızım da olmayan değişik sancilarim oluyor herhalde yoruluyoruz ni cocuk daha vs derken oluyor ve kızım o kadar normal doğum olsun isterken 3cm açıkla sezeryan oldu buda öyle olacak ama sancıları çok canımı yakıyor
Ozdbtl 36+3 ve ilk gebelik.. Bu sıcaklarda hayattan soğudum..Çok kilo almamıstım ta ki su son haftaya kadar,ayaklarım da şişti ,psikolojim de kötü :( Hep aklıma kötü seyler geliyor Ya saglıklı olmazsa,ya doğumda bir sorun olursa vb vs :((
Smsmzmz Ozdbtl neden öyle düşünme kuzum ya şuan senin üstünde hamilelik psikolojisi var inan ikinci gebeliğim benimde hala bazen öyle düşünceler geliyor aklıma sonra oturup düşünüyorum da saçma sapan diyorum içini ferah tut sadece kavuşmayı hayal et sağ salim kavuş inşallah canım bebişine🌹🙏
Mucizem0405 36+3 mide yanmasından ve toplanıp sertleşmesinden ölücem sanırım birde 18 aylık oğlum var hiçbir şey yapamıyorum valla
Bbuurrccuu 36+3 dan merhaba doğum ne zaman olur belli değil ama hem sıcak hem ödemim var hem babam rahatsız 🥺🥺🥺
Hubeyb9 Smsmzmz 35 haftaya uyumlu bebeğim normalde 34 haftalık. Benim gün içerisinde 3-4 defa sancılarım oluyor. Sizde de öyle bir durum varmi.