Nesli-han55 Papatya_kokuyo5 canım benim tüp bebekle ikizlerim var normal de 29 Ekim demişti doktorum ama geçen hafta nstye girdim rahim yolum kısalmış erken doğum dikkatli ol falan dedi bakalım nasip 🙏🥰