busrayazicid Merhaba kızlarr kızımın adını kesin olarak Elif koyacağım ama 2. isim istiyoruz eşim Almila ismini çok istiyor ama Elif Almila çok mu uzun bi isim oluyor sizce fikirlerinizi merak ediyoruumm🌸
Evaygl busrayazicid Benim de kızım olacak Elif Eva koyacağım Allah nasip ederse 🥰 Elif zaten kısa Almila da olunca uzun olmuyor aslında 😊 sağlıkla gelsinler 🧿