Gulu36_ Hanımlar merhaba 17+1 haftalik gebeyim dün serklaj oldum çok ağrım vardi bugün biraz daha az ama sanki vajinada birsey var gibi sanki böyle aşağı birsey inmiş gibu hissediyorum normal mi acaba.