kbra19 bizde 13 günlüğüz ilk bi kaç gün hastane çıkışı falan giydirdim sonra sıcaklar bastırınca sadece kolsuz veya ince askılı zıbın giydiriyorum bacaklarını uyudugunda müslinle örtüyorum malum yaz esiyor bazen soğuk almasın diye sadece zıbınla bile terliyor onlarada günah bunalıyorlar