Ecemtprk99 Kızlar sabah 2 fincan açık çay içmiştim şimdi soğuk kahve yaptım içtim kahvesini fazla koymadım ama 16.haftadayım hiç hiasetmiyordum bebeğimin hareketlerini içtikten sonra hissetmeye başladım bir sıkıntı olurmu acaba
NisaSevgili Ecemtprk99 bazı anneler kahve içtikten sonra bebeğin hareketlerini hissediyor mesela çikolata denir ya normalde bazı bebişler kahveyle hareketleniyor. Çok fazla kaçırmamışsın bence ama yine de dikkatli ol. Fazla dozunu kaçırmamaya çalış bence. Arada bi içmenin zararı yok yoksa öyle biliyorum ve öyle yapıyorum kuzum..