Tusse18 21.haftadayım yatarken sorun yok ama yürüyüş yapıp gelince apış aram sanırım çatı kemiği oluyor oralar ağrıyor normal bir durum mu sizce
Asena001 Tusse18 gayet normal canım bebek aşağıya baskı yapıyor dinlenmen lazım öyle durumda bacaklarını uzatıp ilerlryen haftalarda dahada çok ağrıyor çünkü rahim büyüyor bebekle beraber bebekte daha çok baskı yapoyır aşağıya
Asel-2023 Tusse18 26 oldum bende de öyle oluyordu bağdaş kurarken bacaklarımı toplarken felan resmen pubis kemiğim ağrıyordu geçti 2 3 haftada
Tusse18 Asena001 ay çok şükür korktum bir an vajina yanları tam iki tarafta internette de çatı kemiği vs yazınca sormak istedim teşekkür ederim ☺️ birde kasılma nasıl oluyor acaba bilginiz var mı göbeğin sertleşip bir süre sonra yumuşaması kasılma mi oluyor
Asena001 Tusse18 evet sertleşip çocuk toplanıyor sıkışıyor gibi zaten sol tarafa yatınca geri kendisini bırakıyor genelde yürüyüş vs yapınca çocuk toplanıp sertleşiyor karın
minikpatik Tusse18 evet bende yaşadım çatı ağrısı baya yoğun magnezyum başlayımca hafifledi ama yürüyünce gene ağrıyor eskisi gibi olmasada. Karnımda sertleşiyor birden rahim kasılıp geliyor büyürken çünkü normalmış hepsi doktorum bana öyle dedi
Asena001 Tusse18 hayır canım değil gayet normal o yüzden için rahat etsin öyle durumda dinlen yatarak geçıyor zaten 🥰