Ebru-29 Kizlar bugün 8. Haftama girdim ama geçen haftadan beri karnim kalp gibi pıt pıt atıyor.esim psikolojiktir dedi o da gördü. Endişem yok tabiki sadece sebebini merak ettim bu durumu yaşayan var mı ? İç alanda genişleme oluyor diye mi?
Sermec27 Ebru-29 çok normal benim iki oğluma da hamileyken o haftalarda öyle segirme tarzı şeyler olurdu onlar gebelikten dolayı fazla kan pompalabdigi için nabız atması gibi şeyler oluyor çok normal
Glsnomr Segirme hissetmen normal vücudun duruma alışmaya çalışıyor gaz hareketleri de segirmelere sebeb olabiliyor bnde 8 haftadan 10 haftaya kadar hissetmiştim normal bı durum .