Merhaba arkadaşlar bugün Doktor kontrolüm vardı 24 haftalığım ama bebeğin kafa ve karın çevresi 22 hafta ile uyumlu olduğu söyledi ve diğer geliştirici iğne olmamı söyledi doktor bir hafta sonra tekrar dublörle bakalım dedi Eğer gelişimi gelişimi geriden gelmeye devam ediyorsa erken doğum olabileceğini söyledi Açıkçası başına böyle bir şey gelen var mı gelişim 2 hafta geriden gelmesi çok sorunlu bir olay mı