Simayeraslan Merhaba arkadaşlar bugün Doktor kontrolüm vardı 24 haftalığım ama bebeğin kafa ve karın çevresi 22 hafta ile uyumlu olduğu söyledi ve diğer geliştirici iğne olmamı söyledi doktor bir hafta sonra tekrar dublörle bakalım dedi Eğer gelişimi gelişimi geriden gelmeye devam ediyorsa erken doğum olabileceğini söyledi Açıkçası başına böyle bir şey gelen var mı gelişim 2 hafta geriden gelmesi çok sorunlu bir olay mı
GulserenKY Simayeraslan 2 haftalik gerilik ve önden gitme normal diye söylendi bize. Önemli olan geriligin artmamasi demişti doktorumuz. Telaş yapmayı bir sorun olmaz inşallah. Doktorlar her olası durumu söylemek zorunda diye bilgi veriyorlar
Yagmurmeric Simayeraslan benim 22. Haftada 2 hafta geriden gelmeye başladı kan sulandırıcı iğne kullanıyorum serklajliydim 37 de alındı. İğneyi hala kullanıyorum geride olduğu için şuan 38+4 gelen giden yok kasılma sancı açılma hiç bişey yok ve şuan kilosu 1 ay geride hala daha bekletiyorlar sezaryene almıyorlar veya suni sancıyla normal doğum baslatmiyorlar. Dopler iyi kan akışı iyi yani bebeği besleyen herşey sağlam sorun yok doğumu beklicez diyorlar ve 3 haftadır kilosu sabit ilerlemiyor diğer şeyleri ilerliyor
bernayerli Simayeraslan benim de 3 hafta geri, bazen bebeğe giden kan akımında sorun olunca geri kaliyor bazen beslenme şartları vs, sizin ne güzel kan akımı iyiymiş sorun değildir o zaman , gittiği kadar gider, kan akımında sorun olsaydı o zaman uzun sürmezdi
GulserenKY Simayeraslan İnşallah daha da artmaz. Doğuma kadar aynı şekilde devam eden çok kişi ölüyor. Kaçıncı haftadasiniz bide neresi gerideydi
Simayeraslan Yagmurmeric bana da kan sulandırıci hap verdiler neden sancılar yoksa neden dikiş atıyorlar ki onu anlamadım
Yagmurmeric Simayeraslan yok benim serklaj 19. Haftada atıldı polip vardı alındı sonrasında rahim ağzında kısalma olunca dikiş atıldı. Serklaj sonrası kan sulandırıcı hep kullandım kilosuyla alakalı olarak verilmedi. 22. Haftadan sonra geriye gitmeye başladı benimki hala da öyle erken doğum falan da olmadı hatta doğmuyo zamanı doldu dolcak 🤣
bernayerli Simayeraslan kan akışı düzelmiyor malesef benimki bozuk o yuzden bebek 20 haftalık gorunuyor ve her an doğuma girebilirim veya bebek ölebilir beslenemediği icin, kan sulandırıcı igne kullanıyorum ve aspirin verdi bunlarla gittiği yere kadar götürmeye çalışıyoruz, doktorlar en fazla 3 4 haftalık zaman veriyor cok durmaz dediler insallah kan akımınız iyidir sorun cikmaz