Ezgikrgz ilk cocugunda yaptırdım 2.hamileyim yine yaptırdım herkeesin öcü olarak bakması eskiden şekerli su verirlermiş şimdi öyle değil meyveli bir icecek veriyorlar bide yaptırılması gerekiyor eğer şekeriniz var ise bilinmedigi ve önlem alinmadigi takdirde bebegide etkiliyor