NSU Merhaba hanımlar. 35. Haftam bitti. Bebeğim henüz dönmedi. Doktorum da bu saatten sonra dönmesi çok zor dedi. Sizlerin bir bilgisi var mı? Döner mi?
Yuceherunks NSU benim 36 haftalıkken döndü tam da sezeryan için gün alırım artık dönmeyecek derken döndüğünü öğrendim 36+3 de
Catsofmom NSU 33 haftamdayım. Bugün doktorum son anda bile dönem var acele etme zamana bırak dedi. Bizimki yanlamasına yatıyor baştan beri 🙈