Gulgec aynısını salı günü yaşadım ben de ilçedeyim merkeze gidemedim hareket var ama çok güçsüz du bazıları arkası dönüktür dediler çikolata felan da fayda etmedimdamar gibiydi histemem ama çok şükür hissetmeye başladım uzandım da çok hissediyor dum şimdi hareket halindeyken de his ediyorum bu arada bizn 27 haftalız korkmayın kanama felan yoksa hiç bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum sadece biz biraz kafaya takıyoruz