Nişanım geldi fakat planlı sezaryanıö 3 gün sonraydı Kızım beklemek istemedi bize sürpriz yaptı iyiki yapmış bianda hastaneye gittim ve doktorum karnında sertleşme var dedi alalım mı filan acil ameliyathaneye alındım spinal anestezi ile bebeğimin sesini duydum ve yanıma geldi çok duygusal çok değişik bir duyguymuş 💗şuan kızım 3 günlük oldu ve takipteyim sadece sütümün olmaması çok canımı sıktı morardı artık elimle sıkmaktan bakalım geç iner diyorlar inşallah bekliyoruz mama takviyesi yapmak zorunda kaldım bu biraz yıprattı onun dışında dikiş ağırlarım var antibiyotik kullanıyorum ağrı kesici vs gaz ve büyük abdestimi yaptım dikiş acılarımın dinmesini bekliyorum fakat Kızımla zorla da olsa ağrımdan ilgilenmek çok hoşuma gidiyor melegım benim alllah sizede hayırlı ve sağlıklı doğumlar nasip etsin gerçekten Allah isteyen herkese nasip etsin ben artık buralarda olmayacağım yolun sonu güzel bir uygulama bana cevap veren ve dua eden herkese çok teşekkür ediyorum Allah a emanet olun güzel anneler ❤️😘