Arkadslar bgn 33 haftalık olduk 2200 kg olmuşuz. Genel olarak iyi dedi doktor öyle iri bi bebek olmaz 2900 falan olur dedi tahmini.
Bide kafasına vücuda göre karın kısmı biraz küçük görünüyor dedi protein desteği yapman lazm falan. Buna benzer bsey yaşayıp doğum yapan veya suan yaşayan varmı.