1rabiazengin Dün sezeryan Doğum oldum bugün zar zor bi gaz çıkarabildim bebeğim emmek istiyor ona geçiyor gazım ikimizde kıvrım kıvrım kıvranıyoruz lütfen yardım edin rezene içiyorum kar etmiyor
1dilek 1rabiazengin canım rezene çayı hem süt artırıyo hemde gaz için çok iyi tohum olarak al aktardan demle iç ben kızımda çok içmiştim.
mirayandme 1rabiazengin tükettiğin şeylere kimyon at birde kimyon ve çörek otunu beraber kaynatıp çay yap iç iyi geliyor gazına hem bebeğe de gaz geçmez
Ayser42 Kefir iç ben çok faydasını gördüm kendimde gaz çıkaramadım kefirle çıkardım mükemmel bağırsakları çalıştırıyor