Selnsn 29+4 haftamdayım adet sancısı gibi ağrılarım olmaya başladı sürekli çamaşırıma bakıyorum böyle bir durum yaşayan var mı normal mi
yenibirannis Selnsn enfeksiyon yada yalancı sancılarınız baslamıs olabilir nasıl agrı oluyo bel karınmı belde kasıgamı
Civcivannesi-38 Selnsn teşekkur ederim benimde bugün başladı sürekli değil ara ara oluyor korktum bende
Muhkub60 29+1 bırazdan doktora gideceğim nolur dua edin bnmki de normal herzmanki gibi bir ağri olsun. Dün çok kasılmam vardı sabahtan beri de adet sancısı gibi belimden aşağı vuruyor adım atamıyorum sancı vurduğunda çok korkuyorum
Mlkm Muhkub60 korkma inşallah önemli bir durum değildir benim de oluyor 34+2 doktora sordum rahim büyümesi ve artık son evrelere geldik şükürler olsun korkma içini ferah tut