Kızlar merhaba 2 gündür grip halindeyim ve 1 saattir yüksek ateşim varmış.gibi inleme vucudum da ağrı hissediyorum ateşim 36.8 bu arada . 2 saat önce bir duşa girdim duşta hareket etmeyen bebek sanki delirdi 35+5 haftalık hamileyim. Ve uzun bir sutedir karnımın üst kısmında ve Kasık bölgem de ağrı hissediyorum ara ara girip çıkıyor sürekli eşim de yok şuan ve korkmaya başladım bebek strese girip de sancı mi oluşturuyor acaba