Ya dimi ben de öyle düşünüyorum, şuan başka bir çocuğum olsa mecbur onu tasiycaktim ve daha ağır olacaktı o. 7 haftalık hamileyim ve daha önceden bir hamileliğimde 10 haftalikken kalbi durduğu için şuan ekstra korkuyorum, onda da kalbinin durduğunu öğrenmeden bir gün önce bir çöp atmıştım neredeyse 10 kg vardı ertesi gün de öğrenince direkt kendimi suçlamistim. Gerci o zaman doktorum da demişti bir şey yaptın veya yapmadın diye bebeğine Bi sey olmaz, insanlar düşsün diye neler neler yapiyor yine sağlıkliysa tutunuyor ne olursa olsun düşmüyor diye. Ama yine insan Bi korkuyor