Hanımlar selam. Suan 36haftalik hamileyim daha çatı muayneside olmadim 38. Haftada olucam. Acaba diyorum ki evde kendi kendime squat ve dogumu kolaylaştıran egzersizler yapmaya baslasam haftam için erken mi olur. Yani tabi hemen hareketlerip doguramam zaten muhtemelen ama sizce Bi sıkıntı olur mu egzersiz yapmama bilgisi olan var miiii?