Esra16 Merhaba 6.haftamdayim cok kotu bulanti var nasil gecer napabilirim ne yiyip icebilirim yardimci olun lütfen frnalari yasiyorum 😭😭😭
NurdanHakan Esra16 tuzlu şeyler atıştır mesela çubuk kraker grisini vs. Ve midene çok yüklenmeden yemekleri Az ve sık ye ayrıca çok dayanılmaz bulantın olursa doktoruna danış mutlaka rahatlatıcı şeyler önerebilir ama günde 8-10kez bu haftalarda öğürüp kusmak normal 🙄
Estur Esra16 bende şuan da 6 haftalığım bende sadece sabah uyanınca oluyor o anda da kraker yiyorum. Henüz 2 gün oldu zaten öğreneli de Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. 😊
Sunavarol Bende öyleydım sabahtan akşama kadar bulantım tüm gün sürüyordu. Hiç bir şey yıyemiyordum. Ayva iyi gelir diye okumuştum denedim gerçekten biraz daha rahatlıyordum. Eve ayvayı stok etmiştik artık 😊