Susuu48 Arkadaşlar merhaba benim son 2 gündür sağ kasigim da ağrı var batma var birde idrar yaparken ağrı giriyor oraya sizce enfeksiyon mu yoksa başka biseymidir korkuyorum 14.haftadayim
1prensesannesi_ Susuu48 evet canım enfeksiyon da böyle oluyor şuan var bnde yani tüm hamilelerde oluyor sıkıntı etme doktora git antibiyotik verir ilerlemeden biter inşallah benimki ilerledi ☺️🥺
Ayce09 Susuu48 bennde yürüdükçe ağrı giriyodu enfeksiyon vardı kanımada geçmiş acile gitsen bile yardımcı oluyolar şase iyi geliyor bide nioli yağı aklınızda bulunsun 1 aydır enfeksiyon ile uğraşıyorum 🤦🏻♀️
kubrasena Stres yapma bende de vardı tekrarlayabiliyor. Ped kullanma iç çamaşırını sık sık değiştir gün içinde bol su iç ve dr git bi toz şase veriyoe genelde ilk
Susuu48 Cevaplarınız için teşekkür ediyorum şimdi doktora gidecem tek korkum bebege bir yan etki yapıp zarar vermesi inşallah ilerlememistir..
Zeyzey055 Sağlık ocağında fatketmislerdi ağrılarım.vardi bebekten kaynaklandığını düşünüyordum.enfeksiyonmus tek kullanımlık toz ilaç kullandım geçti canim aksatma git hemen
Susuu48 Zeyzey055 gittim bugün enfeksiyon cok değilmiş var ama çok ileri değil dedi yine antibiyotik verdi o ağrı plesanta büyüdükçe baskı yapıyor dedi çünkü plesanta oradaymış ve cinsiyeti %80 kız dedi değişir mi ki acaba 14+1 deyiz şuan 😊