Nerfemm mylifeAslan benim parkyatağım.vardı. ilk 6 ay onu kullanacam sonra kendi odama koydugum ahşap besik var daha büýük 3. 4 yasina kadar kullanmalık. Ondan sonra abisiyle ranzada yatacaklar
Hmyraltnts mylifeAslan Elele madre anne yanı park beşik aldım kendi sitesinden aldık biz TY de de var ama kendi sitesinden alınca yatak da hediye yolluyorlar çok kaliteli bir şey değil bildiğimiz sünger ama idare eder bişey yanı çokta kötü değil😅😅 eğer benim için önemli değil olsada ekstra bir yatak alırım içine diyorsanız Ty den de alabilirsiniz. Ben memnun kaldım bebeğim doğmadı ama ablam bize kalmaya geldiğinde 1 yaşındaki yiğenim yattı kurulumu vs aşırı kolay ve güzel
Hmyraltnts mylifeAslan Bak canım uzun yıllar kullanılabilir bir beşik oyun alanı da var biz memnunuz çok araştırdım alırken en çok da bu marka önerildiği için bunu tercih ettimm
lesalgac1 mylifeAslan Merhabaa, ben bi hevesle sepet beşik almıştım ha ilk 3-5 ay kullandım ama sonrasında kullanamadım yaşına girdi ve birlikte yatıyoruz mesela 🥲 anne yanı olan beşikler var, birebir yatakla birleşen tavsiyem onlardandır
mylifeAslan lesalgac1 aa cok iyi oldu bınu söylemeniz biz depremzedeyiz malum alayım ömürlük olsun diyorum yani ne kadar giderse :) durum maalesef.. o zaman hiç ahsap almayayım normal beşik park yatağı gibi alayım.