Kızlar çok pişmanım kendimi çok kötü hissediyorum bir an unutup biraz koşmak durumunda kaldım bebeğime bir şey olmaz dimi ? Bide allah korusun olacak olduktan sonra hemen belirti verir mi bi iki gün içinde ? Of yazın bana lütfen 9.haftadayim kontrol daha ayın sonunda içim içimi yer benim şimdi:(