Farabi hastanesi takipliyim doğumu orada yapacağım İnşallah doğum ücreti 15bin olmuş bizim %25 oyak indirimimiz var onu kullanacağız. Farabi hastanesinde doğum yapan var mı ? Ve karttan çekilem tutarı taksit yapıyorlar mı kaç taksit yapıyolar bilen var mı ? Refika Selimoğluna gidiyorum önceden devlet takipliydim şuan doğuma 40 günüm var Refika hanımda sezaryen doğum yapıp memnun kalan var mı?