Kızlar selam adetime 3 gün var bugün gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı muhtemelen bebişim tutunmaya çalışıyor😊Sorum şu ki 3 gündür mide bulantısı,hiçbirşey yemek istememe,istisnasız herşeyin kokusu çok kötü geliyor dün gece kusmalar ishaller sabahı sabah ettik eşimle.Duşa girim dedim şampuan kokusundan bile midem bulandı.Yani bunlar normalmi benmi şiddetli yaşıyorum.Benim gibi belirti yaşayan varmı??