Kudos Bana kadın doğum doktorunun söyledikleriydi bende onun sözlerini ciddiye aldım ilk bebeğimde ne sigara ne alkol ne boya ne de başka bir ilaç 19.haftada kaybettim hiçbir suçum yokken kendimi 1.5 senedir yedim bitirdim bir karnımdaki çocuğa bakamadım benim yüzümden diye diye birde böyle riskler alarak ikinci gebeliğimi perişan etmek istemem ama köpek gibi sigara içenlere de saç boyatanlara da saygı duyuyorum her bünye farklıdır