Minervaztrk adatuna yumurtlama takibi mi yapmıştınız acaba ben o testleri beceremedim sanırım hiç yumurtlama göremedim belkide yanlış yaptım sonra moralim bozuluyor diye bıraktım
Minervaztrk Aysenrr35 umarım olumlu olur ya benim gibi tüm bekleyenleri rabbim hayırlı sevindirsin inşallah😇
trkgzmakgzl Minervaztrk benim reglime 10 gün var ben bugün yaptım dayanamayıp çünkü kasık ve sırt ağrım olmaya başlamıştı ama maalesef tek çizgi :(
ardengunes trkgzmakgzl öyle oluyor bende internetten sipariş ederdim hep bi dünya test yapıyodum😄 inşallah gönlüne göre olur hersey ❤️
mervemurat16 Minervaztrk ben 6 gün kala yapmıştım negatifti sonra 3 gün kala pozitif oldu.Genelde 3 gün kala yapılan test daha kesin oluyor
_06ogretmenanne Ben adetime 4 gün kala erken gebelik testi yaptım çok belirgin bir çift çizgi çıkmıştı. Beta verdim 711 di🥰
Samiree Ben 1 gün öncesinde yaptım neqativdi. Adet günü ya 1 gün sonrasıydı qaliba yaptım pozitiv çıktı. 1 günde bile fark oluyor