Benim açlık şekerim normaldi dr şeker yüklemesi yerine tokluk seker istedi o sınırdan biraz yüksek geldi sadece yediklerine dikkat et dedi bende zaten gebelikten dolayı cips çikolata vs yiyemiyorum tiksiniyorum kendimce dikkat etmeye başladım kepekli ekmeğe geçtim pilav hamur işi vs ağır şeyleri biraktim tuz u azalttim hakikaten de vücudum rahatladı sabahları ödemeden ellerimi açamazdim mesela şuan daha rahatım gercekten de yediklerimiz herseyimizi etkiliyor