ipekravzaninannesi 32+3 haftalığız bu zamana kadar midemin bu kadar yandığını hiç görmedim ama 2 gündür çok fena cayır cayır resmen yanıyor süt içiyorum sadece 10 dk geçiyor sonra geri başlıyor yarın görüş günüm doktoruma söyleyeceğim ama çok ilaç kullanmak istemiyorum :( siz mide yanmalarınız için evde neler yaptınız kızlar ne iyi gelir :(((
Seastar88 Bana doktorum rennie duo yazdı ama henuz kullanmadım.soguk süt veya dondurma kurtarıyor şimdilik.Yanmayı neyın tetıkledıgını keşfetmeye calısın mesela bana salçalı,acılı yemekler dokunuyor son zamanlarda.Midem değil yanmak alev alıyor sanki😖