Sabah 9 gibi hastaneye geldim nst cekildi damar yolum acildi 10:15 gibi ameliyathaneye indirildim spinal iğnem yapildi hic hissetmedim hemen bi sicaklik indi ameliyata başlamislar bile haberim yok bebegimi çıkarırken hafif göğsümün altindan baskı uyguladilar sadece o basincı hissettim onun dışında hiç bir acı çekiştirme hissetmedim bebegimi temizlediler hemen getirdiler cok güzel bir duygu sonra babasinin yanina götürdüler daha sonra o basincla hafif mide bulantisi oldum başimdaki hemşireye söyledim ilaç yapti gectı sonrada sakinlestirici verdiler yari uyuyor yari uyanik ameliyatim neredeyse 35 dakikada bitti 6 saat sonra ayağa kalkabildim ilki çok acılıydı ama sonra yurudukce acildim gazimda cikti ama hala agrim var az az böyle gecti kizlar 🥰