Umut_aras Bat 20 temmuz olup kaset testte pozitif çıkan var mı ben hala beklemedeyim testlerde negatif çıkıyor adette olmadım ama bugün test yapmadım
aysenuroztunc Umut_aras bende aynıyım dün adetim gelmeyince test yaptım negatif çatlatma iğnesi olmuştum birde 🤷♀️
mombarbie_ Umut_aras ovu testi kullanıyorsanız normalde ovu testiyle takip etmenizi tavsiye ederim normalde düzenli regl olan biriydim 2 aydır gecikmem oluyordu meğer yumurtlamam gec olduğu içinmiş şans eseri yakaladım ve şuan gebeyim deneyin derim kullanıyorsanız