ARDENDilek0 29+3 gebelikteyim ama aniden çok fena sancı bastırıyor ara ara ovarak geçiyor ama suan ki dinmedi ne yapmam lazım?
ARDENDilek0 Alizee devlete gidiyorum ama neden bilmiyorum sancı rahim ortasına kadar böyle batarak kitledi beni
ARDENDilek0 seyda53 araştırdım oyle olabilir diye kendimi sakin tutmaya çalışıyorum ama sancının hala etkisi var tam olarak geçmedi
Aslibh Soluna. Yat derin nefes alarak sakinles. Ilk bende. Oyle. Agriyla gittim idrar yolu enfeksiyonu olmustum
ARDENDilek0 Aslibh kendimi sakin tuttum azıcık masaj yaptım az da olsa dindirdim ama tamamen geçmedi hareketsiz kaldım sancıda 3 gündür ara ara anlık geliyor ama bu oyle olmadı