Hamoskk Elfidan 19 gün var daha ama adetten 4 gun once her gun ılıskı oldu bıtınce de oldu test yapmalı mıyım acaba
Hamoskk Annee026 programdan takıp edıyorum sureklı 2 aylık evlıyım 🙈 okuyorum sureklı bıseyler gebelıkle alakalı bılgım yok
Annee026 Hamoskk adet geçmeden test yapmayın belirti de aramayın bence düşündükçe vücutta etkilenir psikolojik olarak belirti de bulursunuz sürekli akışına bırakın çok düşünmeyin rabbim tez zamanda hayırlısıyla nasip etsin inşallah 😍
adatuna Regle 2-3 gün varken ancak belirti anlarsınız siz 19 gün var diyorsunu daha yumurtlama bile olmamıştır siz de hamile olasınız