Papatyakokulukiz Sabah verem aşısı oldu oğlum. Ateşi falan çok şükür yok fakat resmen uykuya direniyor. Kaç saattir uyumuyor . Önerisi olan var mı ? Canı acıdığı için mi uyumuyor acaba ??